Onsdag

Hej hopp!

Nu har jag äntligen piggnat till och känner mej redo för tusen saker på samma gång. Men jag prioriterar jobb först så slipper jag missa mer pengar ;)
Jag sov till nio idag och när jag vaknade hade jag nog förväntat mig vara dålig. Men pigg som jag var klev jag upp och gjorde en bra och god frukost. Tog en sväng med dammsugaren också!
Nu har jag varit ute och städat i två timmar och är hemma för lunch. Man har ungefär hjärtklappning när man går i trappor nu när man tappt så mycket ork genom att bara ligga hemma.

Igår sjukskrev jag med och order av chefen tog jag en promenad med Carro och fikade. Vi var på lokstallet faktiskt och pratade om en massa saker, livet och prioriteringar. När ska man hinna med allt man vill egentligen?
Det var iaf en väldigt bra pratstund!
Vi tog oss vidare till Konsum för att handla. Jag handlade hem hemmagjord pizza som vi gjorde igår kväll och gissa då vad jag ska äta för lunch idag? ;) MUMS!

Helgen bjuder på bra saker och jag hoppas även att jag ska hinna med att få massor av luft också! Promenader och solning på balkongen kanske, om detta väder håller i sig såklart!

Men nu ska jag värma på min pizza och blanda ett stort glas med jordgubbssaft!

Puss och kärlek!


Kommentarer
Postat av: anna

snyggo! Saknar dig! ses snart! Lavvo!

2011-01-19 @ 15:05:37
URL: http://aisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0