Snö, dova ljud och en SNÖHÖG!

Gokväll!
Dagarna rullar på och jag bara känner att jag har hittat en bra rytm till allt.
Snart löser sig allt!

Imorgon drar vi på cup i Avesta och sen drar jag vidare mot lillan på kvällen. Kommer hem till byn igen på lördag kväll. Ska bli skönt att mysa och ses, prata och inte prata. Vi har inte planerat in mycket, vilket är skönt. Lite shopping iaf :)

E och jag gick nyss och handlade, knuffade omkull honom (nästan) utanför porten sen sprang jag för glatt livet! Jag älskar snö och bus! Men jag ska väl erkänna att han fick ner mej mer än ajg fick ner honom så. Nästa gång ni!
Vi ska slänga ihop en kycklingsallad och äta liteoch bara slöa. Sen ska jag packa iordning allting och försöka vara ner och somna i hyffsad tid också!



Puss och kärlek!
Hej och hå!

/Lilla Emmis! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla och lilla!!! Sköt om er båda två och du får en spark i baken till imorgon ! Du vet varför! LAVVO! Ta hand om pappa imorgon , jag tror att han är nervös!

2011-01-05 @ 22:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0