Åska

Hej och hå!
Imorse ringde klockan på kvart över fem. Bara att bita ihop och kliva upp, jag skulle nämligen göra Erik sällskap till Mora för en regbesiktning. Tyvärr gick det halv bra bara, men nu håller han på ordna klart allt.
Ganska konstigt att vara passagerare och sitta på vänster sida, men endå häftigt :D

Solen sken imorse och jag trodde denna dag skulle bli superfin!
Jag bestämde mej för att sova några timmar när vi kom hem. Vaknade strax innan tolv av att allt skakade och det lät overkligt högt, åskan hade smygit på och bara slog ner!
Tre-fyra gånger kom blixten och smällen samtidigt och man såg iaf vart en slog ner. Brandlarmet gick på Kommunhuset men inget allvarligt där.
Vi väntade ut åskan och sen åkte vi till Saltvik och åt mat. Efter det gjorde jag en trapp och ställde in soptunnorna hos mamma och pappa. Nu ska jag vänta ut regnet lite smått innan jag ger mej ut igen för att jobba.
Snart semester!

Imorgon blir en helmysig dag med massa tjejer och fotboll!
Men först har jag denna dag framför mig, och den blir också bra men på ett annat vis :)

Har lagt ihop alla lottpengar också så nu är det ur världen! Man får lite gjort när det är dåligt väder iaf:)

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0