Dagens!

Idag vid tio tog jag, mamma och mormor bilen mor Mora för att säga hej till Morfar som är på lasarettet för magsår. Han blev glad av besök och nu fick han tidningar och korsod att sysselsätta sig med!
Vi pratade och pratade innan vi begav oss till stan vi tjejer och åt mat för att sedan åka hem. Efetr ca 1.5 mil så inser jag att vi lär tanka. Bara att vända tillbaka till Mora och tanka och sen hem. Har nyss skjutsat ut mamma till stugan och kommit hem. Nu ska jag varva ner innan jag fortsätter min dag med allt vad det innebär!

Btw, jag har en lite "hemma-hos-emma" loppis. Massa kläder som jag inte använder längre och smått och gott. Hojta om du vill titta!

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0