Hemma!

Ett tag sen jag skrev.
Jag har haft en veckas semester redan och bara en återstår!
Jag tog som sagt bilen till Sthlm för att plocka upp Elin och sen åka vidare mot Trosa.
Där slog vi upp vårt tält och sen åkte vi in på en grekisk restaurang som vi åt god mat på och myste som tusan!
Efter det begav vi oss tillbaka till tältet för att spela spel och dricka lite vin.







Man får ta vad man har helt enkelt ;) Kul var det!
Vi sa godnatt och Elin slocknade omgående, ensam ligger jag där vaken och undrar när vi kommer blåsa iväg med tältet. Som det blåste.

Vaknade hyffsat tidigt, gjorde oss iordning, plockade ner tältet packade in allt i bilen och chekade ut.
En promenad inne i Trosa och frukost på ett mysigt fik!
Efter det så blev det Västervik där vi mötte upp Anna, Elvira och Stina. Fikade och sen handlade vi innan vi begav oss vidare till Vibo.
Vi har gjort allt möjligt, hoppat studsmatta, sett på film, fikat, kollat på djur, shoppat, spelat minigolf och en dag i Kalmar. Där besökte vi både Leos lekland (hur kul som helst!!) och sen Kalmars marknad.
Hemfärd och filmtittning för mej Anna och Elin.
Fredag och det var dags att åka hem. Anna drog igång ett bullbak tidigt på morgonen och vid tolv åkte vi hemåt. Med mej hade jag Elvira och Elin.
Elin skulle av i Linköping och Elvira ända med till Vansbro. Här har hon några dagars semster med mormor och morfar och lite med mej.



Mitt ute i ingenstans sitter vi och fikar med nybakade bullar och saft som vi fick med oss!
Spontant är bäst!

Nu har man kommit iordning hemma men jag är galet rastlös. Nu ska jag försöka bli klar med tvätten och sen är det hemmat som ska få sej en omgång rengöringsmedel!
Imorgon ska jag storhandla massa god mat och kanske baka, beroende på väder såklart!
Har även lovat Elvira en heldag, så jag är bokad ;)

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0