Letande

Just nu pågår det massor av letande för att passa in semesterplanerna hyffsat.
Leta febrilt på internet men det finns inget, så återigen kommer fotbollen och förstör på något vis!

Till veckan ska vi nog boka in hur vår lilla tripp ser ut i vecka 30. En tripp på bara några dagar men de kommer bli så himla bra dagar!
Och sen har vi heldag med laget inplanerat. Se till att anmäla er på hemsidan tjejer! Vi har ett senast datum!

Det är så mycket man vill och så mycket som alltid kostar så det gäller nu att se över ekonomin i tid så jag vet att allt jag räknar med blir på riktigt!
Det borde gå om jag bara biter ihop!
Jag glömmer nästan bort att jag får ju betalt för att vara ledig nu, BETALD SEMESTER! Underbart! :)

Jag tror att vecka 31 blir en både slö och slit vecka för mej. Men det ska jag inte tänka på nu!

Nu ska jag fokusera på en ca 7 dagar lång roadtripp med massor av trevliga saker tillsammans med Elin och Familjen Källåker!
Tältet ska hämtas imorgon och en karta ska ordnas!
Pengar ska räknas och bilen ska tankas! Sen KÖR jag ensam iofs de första 35 milen innan jag och Elin bestämmer åt vilket håll vi ska åka! Kommer bli minnesvärt!

Nej, kaffe, fortsättande med letandes och sen mys!
Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0