Allt som styr.

Hej hej hallå!
Mycket på nu känns det som. Ibland kan man komma hem och bara vara så slut så man vill ramla ihop i en famn och få somna. Eller så har man så mycket energi så man måste göra tusen saker innan man kan andas ut och somna.
Iaf så krockar så mycket.
Det ska göras ALLT precis samtidigt!
Och saker tar tid. Jag måste hitta en positiv energikälla i min närhet snart, annars blir det en jobbig sommar hemma här.
Usch.
Bara tanken får mej vettskrämd!

Ikväll spelade vi borta match mot Islingby och vi vann med 1-0. Härligt!
Såklart skrapade jag upp knät igen så det blir en fin skorv på bröllopet på lördag! Tur det inte är jag som ska gifta mig ;)
Midsommar på fredag och imorgon känns som sista dagen på veckan. Då har man givetvis samlat på sig allt imorgon. Blir en underbar dag detta!

Nu, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0