Hej bloggen!

Mina dagar fylls av sånt som man bara kan drömma om. En fin lägenhet med saker som man älskar, en bil som har varit ens dröm i många år, vinster i fotbollen som man trodde skulle bli tuffare iår. och en underbar kille.
Kan man endå känna sig låg och deppig? Känna som att man endå inte räcker till?!
Ja det kan man. Och jag hatar den känslan.
Jag ska försöka komma till insikt med att man kan inte alltid vara alla till lags. Man måste först och främst tänka på sig själv, sen kan man försöka så gott man kan.

Det har snart gått fyra år sedan jag och Erik blev ett par. Vart har dessa år tagit vägen egentligen? Tiden går så fort och fortare kommer det väl att gå också!!
Nu ikväll har jag bara legat i sängen, vädrat så gott det går och sen kollat på en film som jag hyrde. "The other
woman" hette den. Väldigt bra och gripande tycker jag. Men kanske för att jag redan var lite känslig :)
Vem vet!

Har även kollat så klänningen och skorna passar till varandra och fullträff där! Outfiten klar! ;)
Nu ska jag göra mej iordning, bortsa ur grus ur sängen och sen krypa ner för att kika på scrubs och förhoppningsvis vakna upp pigg och utan skavanker imorgon!

På torsdag åker jag förhoppningsvis mot Sthlm och mina älskade systrar och systerdöttrar! MYS!

Puss puss
/E



Mer sånt här tack! =)

(I födelsedagspresent vill jag ha matchbiljetter till Sverige- Holland i Oktober) (Jag fyller i september, bara så ni vet ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0