Det blir inte alltid som man tänkt sig..

.. Men blir det egentligen det någon gång? Man ska slappna av och göra det man vill och måste. :)

Imorse var det uppstigning klockan sex, extremt tidigt för mig men jag tog mej iväg. Efter en kaffe på centralen med Milla och snabbsnack så begav jag mej mot tåget. Känner precis när vi börjar åka att en extrem huvudvärk är på väg, kände igen symptomen sen sist, migrän. Jag bet ihop och insåg att jag varken hade någon dricka eller tabletter med mej. Sov mej genom resan och när jag vaknade i Borlänge var det helt borta. Tur!

Buss hem från Borlänge. Väl hemma gjorde jag och älskling mat och såg på skidor. Fikade med kaffe och tre olika bakverk från fiket. Nu har han åkt till jobbet och jag ska ta alvedon och sen ska jag också jobba.
Tänkte bjussa på fina kläder som jag shoppat loss på!



Byxdress i detta underbara tyg! Tänk sommar!! :) H&M



Underbar långklänning! Ockcås från H&M

När jag kom hem låg detta på köksbordet och väntade på mig..




Armband och ring från StyleByTyra

Blev också massor med smått och gott som nagellack, armband, solglasögon, en kjol för en trettio lapp, ett linne för en fyrtiolapp, underkläder och mat och fika. Mycket mys hanns det med i Stockholm men nu är det verkligen dags för hårt jobb och slit!
Man ska komma ikapp allting. Jag har tills på fredag kväll på mig och innan dess har jag tider att passa och massor att göra!

Vi hörs när vi hörs!
Puss och kram, skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Milla

Var så kul att träffa dig en snabbis idag. Och fan va bra att du köpte en byxdress, det är ett sånt plagg som jag tycker är så ballt men som jag aldrig skulle passa i men du däremot är som klippt o skuren för det plagget. Sköt om dig och jobba inte ihjäl dig. Puss o kram

2011-03-03 @ 18:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0