Frestelser!

Det finns så mycket som händer hela tiden, som man vill vara med på.
Men man måste många gånger i livet prioritera mer än vad man gör känner jag.
Vad är viktigast just nu osv.
Jag känner bara för att gå hemma idag, springa ner till förådet med vinterkläder (fast det känns som vinter nu när det snöar) för när jag kommer hem från Spanien vill jag bara ha den här rena och fina känslan här hemma. Allt är städat och ihopplockat inför våren, det är bara att öppna dörren och välkomna den!

Igår bestämde vi hur det nya matchställen ska vara och lite aktiviteter i Spanien.
Idag har jag skrivit en lång lista så snart är det bara att börja pricka av den så den blir tom! Jag har till fyra på mig.
Sen tar jag i stort sett kvällen. Hoppas det flyter på bra idag!

Nu ska det drickas kaffe! :)

Puss och kram och nyp i stjärten! :)


Jag saknar dej rackarunge!

Kommentarer
Postat av: Anna

Å vi dig rackarmoster!!

2011-03-29 @ 10:58:11
URL: http://aisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0