Jag är hemma..

Men inte länge till.
Igår vid två kom jag hem efter en lång resa från London. Konstigt nog somnade jag inte när jag var hemma men inatt har jag sovit nästan 14 timmar. Jag var ganska slut :)

London var varmt och bra! En lyckad resa på många sätt!
Låter korten tala för sig!



Shopping på primark..



Fika på oxford street, fruktsallad och cappuchino!



Medköpt picknick i Hyde Park!



Big ben är inte jätte stort faktiskt..



Madame Tussauds. Lady gaga med udda hatt?! :)



Det blev ett nytt telefonkiosk kort!

Nu är man verkligen hemma och jag inser att idag MÅSTE jag städa och börja packa. På torsdag morgon åker vi på träningsläger till Spanien där det just nu är ca 18 grader varmt :) Tur jag köpte en bikini i london!
Jag ska städa en veckas städning på tre dagar, plus allt som ska göras utöver det. Ja, det blir en tidig kväll helt enkelt!

Puss och hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Milla

Åå, vad avis jag blir. Var bodde ni? Hade ni därifrån nära till alla sevärdheter? Jag o mamma åker ju dit i augusti så behöver lite tips =)

2011-03-29 @ 20:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0