London Calling..

Ojojoj!
Vad jag får mycket gjort när något kul väntar!
Jag ska resa oftare ;)

Jag har lyckats packa, insåg att om det ska shoppas ska jag bara ha med så jag klarar mej OM jag inte skulle hitta något där :) haha! Risken är stor att garderoberna sprängs när jag kommer hem på lördag och ska packa upp! :)
Iaf så har vi bara torsdag och fredag på oss om man säger så. Vi får se vad vi gör. Något pub besök, turistande och sen skulle vi kolla in Oxford street liiiite närmare ;) En picknick i hyde park med fruktsallad och kaffe kanske. London bjuder på mycket fint!
Va ju där med Elin för lite mer än ett år sen och det var så lyckat allting!
Massor av mys och kul!

Men som sagt. Imorgon vid elva brummar min svarta,leriga bil mot Västerås för att plocka upp Kristin och vidare ut till flygplatsen. Imorgon kväll sitter vi kanske på en pub eller på restaurangen på hotellet och myser. Vem vet?!

Det som känns gött är också att på lördag när jag kommer hem behöver jag inte få den här "hemma-igen" deprissionen, eftersom det redan då lär börja packas på Spanien och Barcelona. Nästa torsdag flyger jag alltså dit, då med 23 till tjejer ;)

Nej, Nu ska jag kolla i London guiden sen blir det hämtmat och en film med min kille!

Puss och kram!
Ha det bra hemma och hoppas vårvädret håller i sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0