Måndag, tre dagar kvar!

Godmorgon! Vaknade pigg och utvilad kvart i sju, trodde jag, somnade om och sov till tio. Nu är jag redo för dagen! Först ut blir en promenad med Carro sen ska jag sopa trappor och ikväll träning. Det är det enda som hinns med. Imorgon är ungefär; sopa klart, städa lgh, städa hemma, packa, hämta tvätt hos mor&far, sova. Onsdag ännu stressigare. Jobba, Packa klart, växla pengar, träna, äta sova. Torsdag åker vi. Blandade åsikter.

Men nu ska jag bli pigg och glad tänkte jag och vädret är underbart idag så några små solstunder ska jag absolut trycka in! Och En läng lunch kanske? :) Äta på balkongen med ett stort glas isvatten! Mums!

Måste få säga också att gårdagens bio blev kaos.
Jag och Johanna öppnade kassan tjugo i fyra. Totalt var det igår 279 besökare och gissa när alla kommer? ca tjugo i fem när filmen ska börja fem. Halv sex började den och folk blir ju så förbannat irrierade på OSS?! Jag får inte ihop det bara. Det är ju deras fel att det blir sent när det är dom som kommer sent.
Jag tycker om folk som kommer ca en timme/40 minuter innan, köper varsin biljett och sen tar en promenad eller går och fikar! DET kallar jag framförhållning!
Tänk på det framöver, är det en film man vet att många ska på, gå dit TIDIGT!

Tack för mig!
Härmed ska jag fortsätta bara vara positiv i bloggen :)
PUSS och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0