Miljonär!!

Om jag vore lika effektiv alla dagar, som jag varit idag, så skulle jag vara miljonär varje gång lönen kom. Jag känner verkligen att jag har haft något med jobb att göra hela dagen idag. Skönt faktiskt!
Jag har gjort så mycket och mest sånt som jag tycker är tråkigt och segt. Nu är det gjort och det var inge match!

Jag tror att jag och älskling har gjort Torsdagar till våran kväll. Vi brukar ofta äta hemmagjord pizza (kom på det när vi köpte det idag) och sen ser vi på lyxfällan och bara idiotförklarar folk. Sen somnar vi tillsammans och sen jobbar vi på fredag lördag söndag måndag tisdag onsdag torsdag. Osv. Men det är mysigt!

Vi handlade som sagt idag, och vi såg väl en bok på bokrean som hette "världens 100 underverk" Den köpte vi med oss hem och gissa om vi vill resa nu?! Se alla häftiga saker som finns. Å så häftig att pricka av en efter en sak i den boken tills man sett allt. JAG VILL! =)

Men nu ska jag sova så jag kan vakna imorgon och jobba på så jag kan vara miljonär då också ;)

Puss och godnatt (katt)
(Rimmet är till dej Elin!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0