Ny vecka!

God morgon!
Jag känner mej helt slut och tom efter helgen!
I fredags åkte vi ner mot Vimmerby i hemlighet. Jag, Erik, mamma och pappa. Hämtade upp Elin i Linköping och sen fortsatte vi.
Sov i varsin stuga natten till Lördagen. Vid elva på lördag Fm åkte vi ner mot en sjö och inväntade familjen Källåker och mamma och pappa som redan gått till Anna och löst melodikrysset :)
Suprise! Så fick hon paket av oss, vi lekte och grillade korv. Sen bar det av hemåt, ner för godishandling, spelade spel, badade massagekar och bastade innan vi intog en trerätters middag med vin.
Igår kom vi hem runt åtta och man är helt död känns det som.
Lägger upp lite kort nu tänkte jag.

Får bli ett inlägg ikväll också kanske :)



Den här tygväskan fick Anna av mej och Erik med massa myssaker i. Tvål, hudlotion, glansspray, en bok och massor av godis!
Jag sydde den helt själv på torsdagkväll faktiskt. Jag är stolt :)




Vid sjön



Lek :)



Stina käkar en majskrok :)



Lekarna fortsatte även under middagen! Anna är laddad för att skala av en dumle med bestick och sen äta upp!




Måste ju visa denna snygging som jag införskaffade från Carlings i Linköping!
Nu längtar man till sommaren så man håller på att spricka!

Nu ska jag häva i mej kaffe och sen ska dagen verkligen ta form!
Puss och kärlek!
/Emmis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0