Sista..

Nu slänger jag upp det sista för denna rensning. Mer kommer men inte nu. Så först till kvarn!



Pocket böcker, tio kr styck!



Söt liten väska, grå. 10 kr. SÅLD



Lite längre topp från Gina Tricot stl S. 15 kr.



Längre kofta köpt från JC stl x-small. 20 kr



Jacka från H&M. Vår och höst jacka. lite längre modell. Stl 34, använd någon enstaka gång. 100 Kr



Tunnare jacka från JC stl x-small. Skärp i midjan. 100 kr.



Halterneck klänning, aldrig använd så prislappen sitter kvar. Stl x-small. Resår. Köpte den för 400 kr så högstbjudande för den! :)



Stickad tröja med trekvartsärmar. Använd en gång. Köpt från Vero Moda stl S. 150 kr.

Sådär. Nu har jag slängt upp allt för denna gång. Men det blir mer senare! Hojta till så löser vi det om något skulle vara intressant. Frakt tillkommer om jag ska skicka. 20-30 kr.

Puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag köper väskan =) undrar även om hur den rosa tröjan är i strlk? Puss o kram

2011-03-17 @ 19:22:50
Postat av: Emma

Milla! Den rosa är lite större, mysigare. Kan ta ett kort då jag har den på mig så får du se?! Den är väldigt bekväm iaf :) Puss

2011-03-17 @ 21:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0