Spa och mys!

Idag började jag dagen med att jobba fyra timmar och jag kände i kroppen att det är något på gång.
Så när jag kom hem spolade jag upp ett bad och lyxade till det. sen fortsatte jag med en smoothie bestående av banan, jordgubb och blåbär tillsammans med vaniljyoghart.






Igår när jag precis hade skrivit det tidigare blogginlägget så kom Älskling hem med en överraskning, nämligen detta!



Då blir man superglad och lycklig! Ploppälskare som jag är ;)

Kom på att jag kan slänga upp något kort från Sthlm också. Inte för att det är något spec men bara ett kort liksom :)



Två underbara systrar som myser tillsammans!
Älskade systerdöttrar!

Nu ska jag fortsätta min hemmamys dag!
Jag ska se på scrubs, dricka pärondryck, läsa tidningar och senare blir det pannkakor med sylt och grädde och fruktsallad på det!
Världens bästa lördag kanske?! =)

Puss och kram på er därute!
(Imorgon blir det soffan från 07oo tills jag ska jobba, det är ju vasaloppet! ;))

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt Emma! Vad du är duktig på att ta hand om dig själv! Ta hand om mig också!!!! LAVVO!

2011-03-05 @ 19:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0