Spanien, Loret de mar, sol,

bad, fotboll, drinkar, shopping, lekar, tjejkväll, tequila? :)
Nu har jag packat klart, blev mycket men jag insåg att det som väger mest är det som alla ska få ta del av :)
Blir spännande!
Nu ska vi mysa ner oss i soffan, slå på en film som vi somnat ifrån två gånger och sen bara vara!
Nio imorgon är det fika på håkanssons och sen åker vi. Kul!

Jag erkänner att jag är galet trött, hoppas jag kan sova mycket imorgon så man vilar upp sig något mer :)
Ska bli så skönt att knata runt i shorts och byxdressar, tygskor och solglasögon och bara linnen. Underbart!
Välkommen vår och sommar!



Tomt utan älskling men jag får skeda med Jonna och Carro i en herrans massa nätter, vem saknar sin kille då liksom?
;)

Hey ho! LETS GO!

Kommentarer
Postat av: carro

inte jag iaf ;)

2011-03-31 @ 07:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0