Tankar, pengar och min hälsa?

När man går till ett ställe, ser framemot det och sen blir allting bara fel fel fel. Då sjunker självförtroendet, man är rädd att göra helt fel och bara vara besvärlig.
Jag erkänner att idag har inte varit min dag till och från!

Men jag har även haft fina ljusa stunder. Jag har kommit upp i tid och prickat av listan, fått fin besök av fyra bakelser, som var helt på sin plats! Just det, Johanna och Stina var också med ;)
Så mysigt att prata bort en timme och fika med gott bröd och kaffe. Ventilera sig lite. Jag behöver verkligen det!

Sen har jag haft ytterligare ett Innerumsparty hemma hos Anna P. Fick lite sålt och spånade på planer. Skönt!
Myst med världens bästa Älskling och fått förklarat för mej vad ett kärnkraftverk är :D haha! Jag är lite bakom flötet, ja.

Imorgon hade vi bestämt oss för att åka till Falun och se på skidspelen men nu ska det tydligen snöa hela degen så vi får se hur vi gör. Bestämmer oss då vi vaknar :) Hoppas!!
Annars blir det en lugn dag med småplock och nytta här hemma. Växla pengar och börja fundera vad som ska packas till london.

Det slog mej idag att jag varje Torsdag har mycket på och känner mej stressad, och för vad egentligen?
En extra tusenlapp i månaden som jag helt och håller klarar mej utan.
Samtidigt är det tanken på pengarna som får mej att fortsätta att orka jobba. Förstå mig rätt. Jag sparar till en budget och till många drömmar. Man ska passa på att jobba medans man är ung har jag hört. Men ni kan också ta det lugnt, för jag jobbar inte ihjäl mig! =)

Nu ska jag slänga bort datorn och mysa ner mej ännu mer i täcket och få somna.
Hoppas alla mår bra och att ni tar hand om er själv OCH varandra :)
(Mår man inte själv bra kan man heller inte få andra att må bra!)

Puss och lycka!

Kommentarer
Postat av: anna

Te quiero!

2011-03-18 @ 10:24:51
URL: http://aisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0