Till min syster!

Idag är det hennes dag. Henns STORA dag!
Tänk så mycket man gjort med Anna. Semester i Turkiet där man blev förföljd även i havet :)
Alla raggarrundor på byn och söderåsen, alla påhälsningar i Karlstad och hopp i säng, pizza mys och grillen hon jobbade på. Man har så många minnen!
Idag hade jag velat fikat med henne, gett henne ett STORT paket och myst extra mycket ikväll!
Jag får ta den dagen när vi ses nästa gång, baka en tårta och fira i efterskott kanske? =) Vore det något Anna?

Ville bara säga att du ska njuta av denna dag och ta till vara på ALLT! Idag är din dag, och BARA din dag!
Jag älskar dig!
LAVVO!



(okej Elvira kanske stjäl denna bild lite, hittade ingen annan tyvärr :( )

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååå fina du! Önskar du vore här massor! Ni har saknats idag.. Men det låter kanon att fira nästa gång vi ses!! Jag är nu massa fina smycken rikare! Älskar dej! Lavvo:)

2011-03-09 @ 19:48:46
URL: http://aisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0