When a man loves a woman..

Detta är min nya myslåt! :)

Jaha, dagarna går och i fredags blev det tydligt inget Falun eftersom snön vräkte ner och väglaget inte var det absolut bästa. Istället städade vi på bra här hemma. Plockade ur garderober och ställde iordning, rensade och slängde massor, fick även se att mycket ska säljas och att det nu är bevisat att Erik måste ha många fler flickvänner än bara mig. Kan man ha så mycket kläder och skor? :)

Mot kvällen gick vi ner och trnade och sen bjöd älskling på kokad fisk med sås och potatis. Efterrött blev dipp och grönsaksstavar. Mums vad gott det är att vara nyttig :)
Lördag bestod av kaffedrickning på balkongen med anna B och sen en vändapå loppis. Sen bar det av på match i Leksand där vi skulle spela mot Gagnef, div 3. Vi satt i bilen och diskuterade att det får iaf inte bli tvåsiffrigt i baken.. Ha! Vi kan ju spela! 0-0 i halvlek och tyvärr förlorade vi sen med 3-0. men jag tror inte Gagnef var så bra som dom brukar så.
Det var ju iaf första gången för oss ute och på stor plan så. Vi har ju inte ens haft en enda löpträning än :) Sommaren blir lovande!

När vi kom hem blev det god mat på selins och efter det en film hemma hos Hanna.
Jag tvärdäckade när jag kom hem och Erik suckade, eftersom jag somnade mitt i någothan höll på berätta för mig :) haha!

Idag blev det frukost på balkogen och sen 4h jobb på flottaren! Nu verkar det inte bli något mer där alls eftersom nu ska jag till London, sen Barcelona och sen fick vi se. Dom skulle höra av sig om det behövdes iaf :)

Idag ska jag bara ta et lugnt, plocka undan lite hemma och sen lägga mej och läsa en bok tror jag. Varva ner och ta hand om mej själv lite!
Imorgon ska jag skjutsa mamma till Mora! (shopping på det) :)

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0