Cat Stevens, Vin och lycka!

Efter en fin helg med uppladdning och må-bra stunder så har vi landat hemma igen. Det känns som att klockan bara är sju och man vill vara uppe hela natten för det är så mycket som kliar i fingrarna nu. Men jag inser att klockan är mycket och jag har redan lagt mej faktiskt!

En liten summering av helgen tänkte jag ge er. I fredags vid fyra gav vi oss iväg mot sthlm, jag E och E. Vi stannde till i Vällingby för att provköra en mini cooper! Hör och häpna, (eller som pappa säger; hyr och häpna!)
Det var helt galet att äntligen sitta i en sån bil och den är sjukt snygg också. Dock tror jag inte att jag kommer köpa just den, vi letar vidare.
Sen kom  vi fram till Elin och det blev macka med te innan vi gick och la oss.
Lördagen spenderades på stan tillsammans med min kärlek. Shopping och fika innan vi möttes upp allihopa i gamla stan för att äta mat och dricka gott. Vi kanske gottade oss lite väl länge då det blev rusning till globen för att klockan var mycket. Hastigt hejdå till Elin utanför innan vi sprang in och insåg att han precis börjat spela. Toabesök och sen hittade vi våra platser. När vi slagit ner våra rövar och börjat varva ner insåg jag hur jag kände lycka. Där satt jag och lyssnade på en gammal man som fortfarande hade en bra röst och sjönt låtar som man älskar, brevid mej sitter Killen och njuter. Det är lycka!

Väldigt mäktigt då han spelade "Wild World" och "Peace Train". Rysningar!
Efter det begav vi oss hemåt eftersom vi skulle komma iväg vid tio idag. Men vi vaknade tio men vi var snabba endå. Vid elva hade vi gjort oss klara och köpt med frukost. Begav oss till IKEA för shopping, men jag tappade allt sug att handla och göra om lite här hemma. Får åka iväg en heldag sen istället.

Vidare till Avesta för seriepremiär. Inge nervöst alls och jag tycker det gick hyffsat. Har inte stått på länge och en liten ond tumme på vänsterhanden. Fick stryk med 2-0.
Bara att bryta ihop och komma igen! :)

Nu ska jag slå på scrubs, njuta av att vara hemma och imorgon ska jag jobba, ta en promenad och fika. Jag har två stunder att verkligen blicka framemot!
Vad vore dagarna utan sånt?!

Puss och kram
Skummbanan!!



Du är Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0