Cider, tält, musik och vinst!

Denna helg har jag kommit långt känner jag!
Man har hunnit med massor och endå haft en riktig tankefunderare på saker som man måste ändra på. Jag har iaf kommit en bit på vägen vilket är skönt!
I fredags hängde jag på till Äppelbo trots pengabrist och annat smått.. Blev en väldigt trevlig kväll och sent blev det också!
Provade en ny cider vilket inte var sista gången som den dracks, mycket god sommar dricka! :)
Robin och Danne hade ju hemkomstfest för er som inte visste, massor av band som spelade på paviljongen och en scen hade byggt upp ute också.
Det blev ganska kallt allt eftersom kvällen gick och E&E skulle sova i tält. Jag tänkte också göra det men när  dom somnade så sött så tog jag tillfälle i akt och flydde hem, då var klockan halv fyra och det var på nollan ute, inte konstigt det var kallt! :)

Lördagen var mysig! Hämtade killarna, kpte hem pizza, hem till pappa och firade honom, och sen såg vi herrarnas match på vallen och dom vann med 2-0. Deras otur har vänt!
Lördagskvällen agerade jag chafför och det var skönt! Var i Äppelbo från femtiden och åkte hem vid halv ett igen.
Musik, prat och en hamburgare. Så gott som det var! :)

Söndagen började jag med att köpa hem mackor från fiket och sen gjorde jag och E en bra frukost och tog med in till sovrummet där vi också kollade på scrubs och drog oss i flera timmar innan Rappling vaknde till liv i soffan!
Upp och ladda med packning och pasta för hemmapremiär på vallen.
Och vilken match sen! Vi dängde in 7-0 och plockade hem tre poäng! HÄRLIGT!
Kvällen avslutades framför tv:n med hockey och massor av gott.
Idag sov jag ikapp och sen har det jobbats och handlats. Nu träning och ikväll mat, tv och sömn!

Puss och kram!







Okej, ni får en förklaring till denna bilden. Erik skulle göra sej klar i lrdags natt och borstade tänderna. Jag kom in och skulle göra detsamma och han skulle skölja munnen med vatten. Bara det att när han drar upp huvet så har min tandborste fastnat på något vänster i hans hår och den lossande aldrig. Det var en hysterisk attack som vi drabbades av och kort togs i mängder!

Den bilen kan sammanfatta hela helgen egentligen! :)

Höj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0