Goood morgon!

Huja!
Nu har jag återhämtat mig hyffsat. Jag lever fortfarandepå matchen igår, det var så himla kul att spela och det var ett glatt gäng. Inge irritation eller skitsnack utan spel och massor av bra försök!
Oja, vi var nära mål ett antal gånger, men på söndag är jag helt övertygd om att Ulaget petar in ett mål!

Idag ska jag med Maja på selins och luncha, efter det ska vi börja pilla med hennes hår då jag fåttäran att göra hennes balfrisyr! Ska bli så skoj!
Synd med detta taskiga väder bara. Iskallt och regn i luften!

Ikväll hoppas jag på en lugn hemma kväll med småplock och fix här hemma. Kanske ska slänga ihop en kladdkaka med grädde och jordgubbar också! Blev så hila sugen imorse!

Nu blir det mat!

Kort kommer senare!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0