Hej hopp!

Igår var det bio, 4:de piratfilmen, Erik och jag bänkade oss med popcor och läsk! Men jag tror vi båda blev ganska besvikna, trodde den skulle vara bättre. Men nu får vi se framemot ett maraton med alla filmer på rad! Längesen nu!

Idag blev det en tidig morgon och avfärg mot Borlänge för lite shopping innan det var dags för namngivning i Bäsna hos mitt kusinbarn.
Det bjöds på smörgåsbuffé och tårtkalas! Mumsigt värre. Nu är jag ganska nyligen hemkommen och har packat upp det som följde med hem idag. Mest hygien från ÖB och sånt nödvändigt men tråkigt.

Har också insett att det faktiskt ligger kläder i min garderob och skräpar eftersom de aldrig används eller så har jag växt ur det.
Så, nu kommer fem plagg som ska säljas, hojta eller ring så löser vi detta, om du är intresserad :)



Grön tunn tröja från H&M. Stl 34, använd enstaka gång. 15 kr



Tshrirt från Monki stl M. 15 kr Såld



Tshirt från lager 157. stl L 15 kr Såld



Tshirt aktig i längre modell. Köpt från Cubus stl S. knappt använd. 20 Kr



Grå finare Tshirt från H&M, använd en gång. Stl S 35 kr
Virkad runt halsen, se bild nedan.
Såld



Frakt 30 kr.

Nu ska jag bädda ner mej i soffan och invänta E som har ordnat min bil idag. Så snart ska den säljas förhoppningsvis!
Blir nog tacopaj med gräddfil ikväll och morot och dipp efter det!

Känner mej ganska slut efter en intensiv dag! Match imorgon så det blir nog mycket sömn inatt!

Puss
/Emma

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för idag, Emma! Lavvo och sov gott!

2011-05-21 @ 21:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0