Innerum.se

Godkväll!
Idag har jag haft en väldigt bra dag. Jag har gjort så många olika saker så jag bara ler. Börjat tagit tag i saker nu och försöker styra upp saker och ting sakta men säkert!
Ikväll hade jag även en visning för innerum hemma hos mamma. Fick sprida mig lite mer och två till partyn kommer att bokas in! Underbart!
Har även två till inbokade redan så jag hoppas på några till ytterligare och att få sälja massor av fina zinksaker!
Känner du för ett party hemma hos dej eller vill du ta med dej folk hem till mig för att kika, hör bara av dej!!

Vi har nyss ätit klyftpotatis med rödspetta. Lite tzatziki till det och jordgubbar till efterrätt! mums!
Nu har jag krypt ner och ska kika runt lite på datorn innan jag lägger mej rättoch slår på Scrubs! Älskar den serien! Ska ta och köpa hem de säsonger som vi inte har hemma än:)

Puss puss!



en del av de nya sakerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0