Jobbar

Eftersom det i stort sett är iskallt ute så jobbar jag på!
Hem på lunch nu och jag är så enormt kaffe sugen också! Ska även passa på att plocka ihop det här hemma som ska till återvinningen samtidigt så jag kan ta med mej det ner innan jag ska på träning ikväll!

Börjar redan fundera på vad vi ska äta ikväll. Pizza kanske? (hemmagjord).
Imorgon är en bra dag, ska ha innerums visning hemma hos Carro och jag ser verkligen framemot det då jag ska visa alla ursnygga vårprodukter. Jag blev helt förälskad i dom faktiskt! :)

har även en visning nästa vecka och idag ska jag ringa och försöka boka in två till! Nu satsar jag och detta är något jag vill!
Så himla roligt!

Igår höll jag på få bilen såld. Då blev jag lite deppad eftersom detta känns som min första bil och nu ska den bort, men jag får tänka på bilen som jag ska köpa istället ;)

Puss
/Emma



KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0