Målvaktstavlor, funderingar och utespel!

Goddag!
Igår hade vi hemma match mot Säter. Vi hade verkligen spelet och stundvis var det riktigt bra!
Tog ledningen med 1 och 2-0 och det var resultatet i halvlek.
I andra fick de på ett höjdskott som träffade mina fingertoppar och slank in endå. Kändes så jävla retsamt att jag släppte in ett sånt mål, när det är det jag känner mej tryggast med i stort sett.
Sen pressade dom verkligen på för att få in ett andra mål. Med kanske 6 minuter kvar får dom en frispark som letar sig in på något vis precis vid min högra stolpe, jag var inte långt ifrån den alls, och båda dessa mål tar jag på mej. Det känns så bittert att där står vi med ledningen och tre poäng inom räckhåll, sen klantar man sej och det glider in mål och det enda vi tar med oss är ett ynka poäng. Usch.
Jag har bett om gristräning imorgon med Emil M så det blir målvaktsträning utan desslike hoppas jag!

Nog om det. Jag släpper det och ger järnet på måndag då vi möter Malung hemma och nu ska vi sätta de på plats!
Jag har många funderingar på hur man lättast sparar pengar utan att behöva ha i bakhuvet att man har ju pengar undanstoppade och kan göra en massa saker. Men nu måste jag lägga band på mej själv, Venedig, Neapel och Fallskärmshoppning väntar i sommar och höst!
Australien står också på schemat och det går det mycket pengar eftersom det blir obestämd tid! =)

Nej, nu ska jag kämpa på.

Idag är det Ulagsmatch borta mot Nornan, och jag ska vara med. Jag ska äntligen få spela ute och äntligen känna den sanna glädjen igen att spela fotboll! Nej ni ska bara veta vilken lycka! =)

Igår fortsatte jag även rensa mina garederober sakta men säkert, så här kommer två plagg som jag hoppas någon annan får mer användning för.



En vanlig enkel skjorta köpt på H&M använd endast en gång. Stl 36. 40 kr



Jätte fin blus med lite dalastuk på. Använd två gånger. Snörning fram. Stl S köpt från Indiska. 50 Kr

Nu ska det jobbas och sen packas och ätas lite innan match.

Puss
/emma

Kommentarer
Postat av: amanda

är skjortan ljusblå randig? :)

2011-05-29 @ 22:30:54
URL: http://amaaaandan.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej den är ljusgrå och vitrandig. Men det vita syns knappt liksom. :)

2011-05-29 @ 23:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0