Tisdag morgon!

Jag är uppe!
Klev upp vid halv sju, eller ja, jag italade mig att nu jäklar håller du dej vaken! Och det gjorde jag, har precis tagit en uppiggande dusch och nu ska jag kolla mejl och sånt som måste innan jag ska äta en dunderbra frukost och sen starta jobbdagen med en hyffsad promenad. Sen ska jag bara jobba på och trycka min målvaktströja på Olsens.

Ikväll är det träning och jag hoppas innerligt på att det inte blir något fjanteri och lathet. För nu är jag fruktansvärt trött på att folk inte tar träningarna på allvar utan bara leker bort dom. Nej, det förstår för dom som vill träna på riktigt.
Match imorgon hemma och sen är det match torsdag och söndag för ulag och sen hemma för alag igen på måndag!
Ska bli spännande!

Nu har jag haft 4st innerums visningar i Maj, en till är inbokad och sen ska jag boka in två st i juni också.
Det går lite i vågor med innerum, vet inte riktigt hur jag ska göra, fortsätta eller sluta.
Vi får nog se efter sommaren. :)

Men nu ska jag kolla det viktigaste, sen frukost sen ut i finvädret!

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0