47

En dag i taget räknar vi ner. Men oj, det känns som det går fort.
Det är något inbokat nästan verje dag och helg nu så det kommer bara rusa förbi! Skulle boka tid fr vaccination idag, men hon var borta och återkommer på måndag. Suck.
Jag som verkligen ville vara duktig!
Sååå, jag har nu betalt alla räkningar gjort mej skuldfri och fyllt på mobilen.
OCH satt undan till resan. Det går bra nu!

änkte jag skulle göra en rejäl frukost nu sen städa ihop här hemma. Om jag inte hinner handla idag så får jag göra det imorgon. Inte hela världen.
Skulle ha gjort en beställning från hm om jag hinner också. Men vi får se hur det blir av med den saken!

Var förbi och hälsade på mamma och pappa igår när jag slutade, delade pizza med dom och bara pratade. Skönt!

Idag är det afterwork på flottaren, sen lördag julskyltning och fyra timmars kväll/natt jobb. Söndag har jag biojobb och jag ska baka och pynta i helgen. Men det känns helt okej. Lagom med allt liksom!
Ledig tisdag onsdag nästa vecka, skönt! Lite vardagslyx blir det minsann då!

Nu blir det frukost och städning innan jag ska dra mej mot jobbet!

Puss
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0