5 kr styck eller skänkes!

Nu har jag lessnat lite på att ha tre påsar hemma med kläder jag inte använder eller som är för små.
Så jag börjar med att ge er dessa tre tshirtar. En femma styck eller också kommer ni upp och hämtar om ni vill ha! :)



Stl S men dom är stora i stl.

Var nere i förrådet nu på kvällen och rensade och letade efter julsakerna. Slängde tre påsar med skit och kartonger. SKÖNT! Sen ställde jag iordning mest. Men det är endå inte snyggt där nere. Suck.
Men jag hittade två par skor och en fin ljuslykta som fick följa med upp.
Ska putsa till skorna och sen ska dom användas :)





De röda är faktiskt köpt på second hand. Det trodde man inte om mej va? =)

Nu blir det mer städning och sen ska jag tända alla ljus vi har och mysa ner mej med en stor räkmacka som Erik är och handlar till just nu!
Kanske blir det första glaset julmust idag också? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0