52

Idag har varit en galet sjukt bra dag på all vis.
Så jag bara känner att det passar med en nedräkning nu tills jag och E ska ut på våran resa och få träffa tjejerna och Oskar i aus.

Igår jobbade jag 15-22. Hade en servering och mycket spring, men det gick hur bra som helst faktiskt.
Vid tio mötte jag upp Erik, Rappling och Timmie vid Dido för att hämta pizza. vidare hem för att äta den, ta ett glas vin och spela sällskapspel.
Läggdags för min del vid halv två. Men det var helt okej idag, trodde jag skulle vara tröttare.

Klev upp vid tio imorse och gick ner på konusm för att handla hem en bra frukost.
Kokade ägg, gjorde kaffe, ställde fram juice, youghart, flingor, mackor och pålägg. Johan R kom också upp för frukost.

Vid kvart i tolv begav jag mej mot jobbet och jobbade fram till fem. Fem lagomt slappa timmar för att sen komma hem med matlåda och dela med E. Har nyss avverkat två avsnitt på Walking Dead. Sjukt spännande!

Förresten så ringde det när jag nästan var hemma efter att jag hade hanlat hem frukost, tog upp mobilen och trodde det var Anna eller mamma&pappa. Så står det "Australien" på displayen. Glädjen då..
Vi pratade en halvtimme om allt och inget. Längtar verkligen dit så himla mycket!
Elin, jag lägger upp bilder i nästa inlägg :)

En dryg hundring gick samtalet på, men det får vara så. Jag får mer pengar på fredag :) haha!!

Nu ska jag taoch göra en kopp te, städa undan det värsta och tända mer ljus och sen ska jag verkligen mysa ner mej i soffan!

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0