Biljetter, 42, vaccination!

Just nu sitter jag i kö på att köpa 4 Bruce Springsteen biljetter till i sommar! Gissa känslan! Tur man är ledig så man inte känner sig stressad!

Det är nu 42 dagar kvar till avresa mot Austarlien och idag ska jag upp och ta spruta vid halv tre. Det känns nu att det börjar komma igång allting!
Jag ska också kolla mer idag om internationellt körkort och läsa om visum. Har ju helledigt så!

Var med bilen till skamhed så nu ska jag få motorvärmare och kupevärmare!
Nästa vecka är det den årliga bingon, och troligtvis kan jag vara med. Det är ju som sagt en tradition ;)

Glädjande samtal nyss av Elvira då hon sa att på måndag vid tre (innan jul) kommer dom med tåg till Borlänge! Gissa vem som vill hämta!
Härligt att få ha en vecka med dom!

Idag ska jag försöka göra klart sånt som är påbörjat här hemma. Lite smått. Ska även upp med julstjärnorna idag. Nu jävlar! :)

Nu ska jag banne mej boka biljetterna så har man en minisemester bokad i sommar ;) HÄRLIGT!

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0