Bokat, ifylld och trött

Biljetter till Bruce är bokade. Dock inte av mig.
Jag sitter med kaffe och datorn från halv nio imorse fram till ett och jagar dessa biljetter. Vid ett ringer rappling och säger att "jag har köpt fyra biljetter nu". Då kom han in på en gång och kunde klicka i. Vilken glidare!

Jaja, jag försökte iaf, det kan ingen säga något annat om :)
27 Juli på Ullevi, blir en upplevelse!

Jag har också fått två sprutor nu och ska ta en till den 28 Dec och sen efter resan.
Sen är det bara att tuta och köra på mer resor!

Hängde på mamma på ljusparty idag också. Upp till Anna P. Vi köpte olika doftljus som vi ska splitta rakt av. Mysigt!
Gjorde lite julfint idag här hemma. Erik hade satt upp den stora julstjärnan i vardagsrummet och jag fixade iordning i sovrummet.



Känns rent och fräscht med vitt, gröna växter och levande ljus så man får fram de röda skenet. Härlig känsla!





Nu har vi ätit lax med potatis och sett nyheterna och ett avsnitt av "walking dead" Erik har bänkat sig vid datorn och jag ska bänka med med SATC och en stor kopp med te!
Imorgon blir en städdag (någon timme bara) sen jobb!

Förresten, är någon intresserad av en mixer så har jag en oanvänd som jag vill bli av med. Hör av er! Kan ju vara en fin julklapp kanske :)

Puss
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0