Dricks

Hej hopp. Idag har jag verkligen lärt mig mer. Har jobbat ensam skulle man kunna säga, och det har gått strålande. Det jag inte kunde skrev jag upp på lappar och ordnade sen när jag fick hjälp. Så nu har jag lärt mej inchekning iaf :)

Ganska lugnt på em. Mest bara gått runt och kolat priser, läst lappar osv. skönt.
Det känns i kroppen att man har ett helt annat yrke. man går och står på hårt golv hela dagarna, tar på ryggen. Om jag hinner ska jag köpa nya skor imorgon eller på fredag :)

avslutade dagen med att få dricks, vilket kändes skönt.
Och igår blev jag och Amanda kallade för änglar. Två bra dagar på raken!

Nu ska jag somna med vetekudden på höger sida av rygen. Sjukt ont :(

Hoppas på en lagom sovmorgon imorgon och en brakfrukost med E på det, vore inte alls så dumt!

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0