Inspirerad!

Eller, jag borde ha gjort ett frågetecken efter rubriken.
Jag går runt och vill hitta den där härliga känslan jag alltid har inför att julpynta. Förra året var jag helt ensam och gjorde det. Gick med mamma på byn och vi åt kött från selins på kvällen. Iår har jag Erik hemma och en hel dag tillsammans. Jisses, detta kan bara sluta bra ;)

Igår tog jag en härlig promenad runt Saltvik och hälsade också på Carro, snack och mys!
Man är ju inte pepp på vädret här iaf!





Dimma dimma dimma..



Det positiva med promenaden var endå den härliga friska luften och motionen jag fick. Stänger gärna in mej hemma på mina lediga dagar numer. Men det ska det inte bli en vana av!



Idag fick jag sluta jobbet redan vid sju. En liten chock då jag inte hade en aning om vad jag skulle göra. Tog en promenad genom byn och köpte med glass, mjölk och köttbullar hem iaf. Nu ska vi börja med maten, blir stuvisar och köttisar ;)
Efterrätt; te och glass!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0