Ledig helg.

Helgen som gick var min lediga helg. Inte som jag tänkt mig överhuvudtaget.
Jag hade behövt en lång vilodag och bara fått vara. Och absolut inte jobba 4 timmar på min lediga helg.
Men men.
Jag vet inte hur jag ska få ihop mina 30 timmar per vecka. Men jag hoppas det löser sig. Lika som jag hoppas kunna få ett schema som rullar på och så man kan planera iförväg om man vill göra något.

Jobbade på bion igår också, såg breaking dawn med Carro.  Okej film. men inte mer.
Sen bakade jag och Erik tryfflar som slutklämmen var väldigt svår på. Vi ska försöka göra klart resten ikväll eller så får det bli imorgon!
Vi letar också febrilt efter någon som kan ta hem en tvbänk från ikea åt oss. Kanske kan den komma idag :) Hoppas!

Idag är de jobb som gäller.
Ledig tisdag onsdag. Jobb tors. fre. lör. sön.
Bra.

Har försökt fått en tid för vaccination också. Men enda sen i torsdags har den där varit på tjänsteresa och återkommer alltid dagen efter kl 8. Men det gör hon då inte. För då är hon på tjänsteresa igen, Sjukt!

Måste få en tid snart så jag hinner med det!

Nu; Kaffe och slöning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0