Mitt liv

Som jag trivs så himla bra med. Jag älskar det rent ut sagt!
Trivs så bra på jobbet och dagarna går fort. Pyssel här hemma med smått och gott och nedräkning för resan.
Planering för avslutningen och direkt det är klart planering för nyår. Direkt det är klart så är det bara att packa väskan så står det inte på.
Tiden kommer gå så fort!

Igår var det hemmagjorda hamburgare, goda vänner och fotbollsgalan som gällde!
Ikväll är det tzatikigrillare, mos och film som står på schemat!
Mys på det ;)

Imorgon ska jag börja med något BRA! Träning och sen bastu! Den ni! Morgon pigg ska jag försöka bli. En promenad behöver jag också. Massor av små ärenden att uträtta innan jag börjar jobba vid 14. Det ska jag ordna!
Sen är det torsdag, sen är det fredag. Sen är det AVSLUTNING! =)

Men nu är det mat.. Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt Emma! Visst är det skönt att må bra!? LAVVO

2011-11-09 @ 15:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0