Summering

Första dagen på jobbet igår, och nog är det mycket man har kvar att lära sig. Man borde helst veta allt, vart varenda liten sak finns och hur man chekar in hotellgäster osv.
Men det ska nog sitta efter ett tag! :)

Jobbade från 12-20. Härligt mör i kroppen när jag kom hem. Imorgon ska jag köpa ett par bättre skor so jag kan använda i jobbet, känner av knäna mycket så det är bara dumt att chansa :)

Har dock inget schema än men jag hoppas jag kan få ett så jag vet och så jag kan lämna in schema på de ställena jag står som vikarie på så dom också vet lite.

Vaknade vid åtta idag och drog mej ett tag. Nu har jag diskat, bäddat sängen, knytit ihop soppåsar ch lagt fram plånboken. Ska gå ner till mormor&morfar nu sen ska jag handla innan det är dags för en jobbdag igen :)
Ikväll längtar jag verkligen till jag kommer hem. Bädda ner sej i soffan efter en varm dusch och tända ljus och slå på greys! Underbart!

Imorgon är en ledig dag och jag lovade att försöka hitta en tvättid, så jag hoppas det finns en iaf :)

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0