Vänner!

Igår var en bra dag på många vis!
Jobbade fyra timmar, sen fixade jag lite småsaker,köpte gravljus som gav tände hos farfar och Agda. Mindes tillbaka och bara var. Tiden går så fort!

Sen var det hem och svida om för trevligt umgänge med bra och fina vänner! Vin, spel och snack!
Familjepizza blev det också!Spontant och härligt.
Vid ett gick jag och la mej. Välbehövligt!

Idag har det varit jobb från 12-18 och innan det handling och mys.
Nu har jag precis kommit hem från mor&far där jag tog ett fotbad och smorde in fötterna. Sen jag började på flottaren känns mina fötter som världens plattaste, nu är hälarna sådär runda och goa igen ;)

Ett bad nu och sen lite cider, pizza och tända ljus framför tv:n.
När E kommer hem ska vi boka en resa. 4 veckor på andra sidan jorden. En upplevelse utan dess like som vi får dela med varandra och Elin! Det komer bli magiskt och underbart!

Ni kan aldrig gissa vilken längtan det är, jag har redan börjat nedräkningen!



Follow your dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0