Vila!

Nu är avslutningen över. Äntligen.
Förstå mig rätt nu, men allt slit att ordna innan och när man precis har börjat ett nytt jobb, bokat en resa som gör att man inte ka tacka nej till mer jobb eller några extra timmar.
Man sliter på och gör allt.

Veckan har bestått av att kliva upp tidigt, åka runt och göra och ordna saker innan man börjar jobbet.
Sen var det uppstigning igår vid sju för att hålla igång en hel dag.
Vi åt frukost på Håkansson, spelade Rundpingis, bowlade, åt mat på selins och badade tunna vid vallen!

Kvällen blev inte som man tänkt sig tyvärr, och jag hoppas att nästa år blir ett bättre där vi kan ha en egen avslutning hela dagen och kvällen.
Knatade hemåt vid tvåtiden och kröp ner med E.
Imorse vaknade jag, såklart, halv nio och kunde inte sova efter det. Frukost och småsaker så åkte jag till valenn och kollade hur det såg ut. Pappa ordnade med att tömma karen och efter det bjöd jag honompå Selins.
Det är ju trots allt farsdag!
Varsin filé oscar och snack så handlade jag med mej kvällsmat hem (Varma mackor) och knatade sen till bion.
Jobbat tre timmar precis och insåg just att; faaaaan, idag hade vi tvättid mellan 16-21!!!
Jag får bygga på klädberget ytterligare en vecka!

Haft möte vid bion vilket behövdes. Nu ska jag skriva en sammanfattning och ett mejl sen ska jag ta kvällen.
SATC, te och senare mackor sen ska jag sova till minst TOLV imorgon!
Börjar ju inte förens två ;)

Puss
/Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0