"En dag"

Igår var en lugn dag. Vi åt en mysfrukost, jag läste mer i min bok och sen gick vi och handlade lite mat så vi har veckan ut.
E drog upp till garaget där han har varit mestadels i helgen. Och jag fortsatte läsa, värmde några winerbröd och drack massor med vatten. Fick mat hos mamma och pappa och sen drog jag till bion för att jobba.

Medans jag väntadepå att sälja in folk till filmen "en dag" så läste jag på som ara den ur boken "en dag". Jag ville verkligen hinna klart med boken innan jag skulle se filmen. Och med marginal, tjugo minuter innan blev jag klar. Och det är en film somär helt klart värd att se ska jag säga er =)

Eftersom jag bara har matat med den boken nu så känns det tomt när man lägger sig och vaknar. Lär hitta en ny bok idag som jag kan börja på. Sen har jag iofs lite annat att pyssla med ;)

Kollade nyss på flygbiljetter, Strax unden 9000 tur&retur i Januari. 4 veckor i sol och värme.Ska bli underbart ju!
Om någon vecka bokar vi :)

Nu ska jag dricka kaffe och ta mej en macka innan jag ska ut på en arbetsdag som ska vara minst 6 timmar men helst 8.

Puss
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0