Frågor

Hur kan man vara så glad av att hitta inspiration och köpa saker till hemmet och sen kommer man hem och har inte ens lust att packa upp det nya, fina man köpt?

Varför målar man alltid upp önskebilder om saker hela tidne när man vet att det aldrig är så just då osv, eller är det bara jag som gör så?

Varför är Elin på andra sidan jorden och man inte kan ringa för att bara fråga hur hon mår och småprata en minut?

Varför är man nervös för nya saker som ska hända?

Varför blir man tom när man kommer hem och det känns som att "vad fan ska jag göra här"?
Är det aldrig skönt att få komma ifrån buller och bång och bara få vara själv?

Varför längtar jag ALLTID så mycket efter systrarna?

En känslosam kväll, nu ska jag bannemej sova och vakna på en mindre känslosam sida imorgon.

Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0