Höst

Trots att det är den 23 Oktober käns det som hösten nyss börjat på något vis. Men snart står man väl här i vinterjackan, svär över isen på rutorna och man bara vill iväg eller ha sommar året om.

Jobbet igår gick strålande. Jag trvdes verkligen. Nu vill jag bara komma igång och få ordning på allting.
Kom hem vid halv två, träffade på E och co ute och han anlände hem vid två ca. Frukost hemma här sen hängde jag med E och Granberg för deras frukost på Håkanssons och tog en kopp kaffe.
Promenad hem till mamma och pappa för att höra hur dom har haft det.

Väl hemma igen diskade jag, tömde blomlådorna på plantor, tömde även småkrukorna och slängde det. Var iväg till återvinningen och sen hem till Mamma för att plocka tallris och ljung. Fick med mej jordgubbsblad hem också. Så nu har min bästa sida visat sig.

Här kommer bilder.













Med så lite kan man göra så mycket!

Jag har så mycket ideér till hemmet nu så. Lika bra att fortsätta medans man är på gång :)
Ikväll tror jag att jag bakar kladdkakemuffins och dricker te framför en film !

Ha det bra där ute i höstmyset! Ta in dagen, den kommer inte tillbaka, tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0