Kärlekslyx!

Eftersom Jag och E knappt setts på ett tag mer än sovit ilag så bestämde vi oss för en dejt. Vi gick ut och åt mat och delade på en förrätt. Väl hemma åt vi glass och drack te! Helt rätt enligt mig. Åker bort i helgen och sen börjar jag jobba och det blir mycket kväll.



Vi ska nu kika på flygbiljetter och kostnader för avbokning osv.
I veckan bokar vi en 4 veckor lång semster mitt i vintern :)
Härligt!

Imorgon är en bra dag. Det blir bara att bocka av en massa saker och sånt gillar jag, att se när min måste-göra-lista minskar ordentligt på bara en dag!
Imorgon kväll packar jag också så allt är klart!

Ska bli så härligt att få gå på höstmarknad på ALV och mysa med mamma, storasyster och mina fina systerdöttrar! Ååå så mysigt!
Massagebänken åker med ner också så det blir lite jobb också.

Nu ska jag kika på flygbiljetter och sen vika ihop kläder!

Puss och tack!

hej hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0