Kräftkalas!

Hej och hå!
Nu har hela helgen redan gått och det har bara varit jobb, stress, planering, känslor och kalas. Eller ja, Fest :)
Elin bjöd in till kräftskiva igår kväll. Det stod ett stor tält uppställt och fint dukat. Knytkalas med massor av goda saker! Man åt tills man stupade, i stort sett!
Musik, folk och bara trevligheter.

Fick pappas pasta till mat idag också, vilket var längesen och väldigt gott!
Jobbat på bion hela dagen också, vips så försvinner dagen när man jobbar där.
Jag ska lägga i en bra mycket högre växel nu när jag ska spara pengar. Tre månader på mig att ha miljoner med pengar (man lär ju drömma så jag har råd med det jag vill göra i Australien.

Men när man hör hur det regnar ute och det ligger blöta löv på backen så blir man bara mer motiverad att få åka till värmen och träffa tjejerna!

Jag tänkte bjuda på lite kort som aldrig kommer upp. Så här kommer det från olika saker senaste tiden!

Puss
/Emma






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0