Mörbultad

Hej!
Imorse drog jag på mej mjukiskläderna och tog bilen mot Marie Morén för att få en ansiktsbehandling och efter det en helkroppsmassage. Jag fick ett presentkort av mina föräldrar när jag fyllde år och tanken var att använda detta till en ansiktsbehandling. Och jag gjorde verkligen rätt som tog en sån.
Det var tömmning av porer (nog var det smärtsamt) ansiktsmask, varma handdukar, och lite plock av ögonbryn.
Jag känner mig så himla fräsch!
Efter det blev det som sagt massage, och jisses vad det var skönt!
Hela min kropp känns mörbultad på ett bra sätt. Jag behövde verkligen det här efter allt som jag gått och varit spänd och nervös över. Jag verkligen sov under behandlingen och efter höll jag mej vaken i kanske en timme innan jag tvär somnade i sängen.

Nu har jag tagit mej en dusch och ska krypa ner liiite till för att läsa en bok.
Sen har jag verkligen ingen aning om vad jag ska göra. Det får vi se!

Ta hand om varandra och ge varadra det bästa. En dag är det försent!

Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0