Spontant är bäst!

Igår var en bra dag på så många vis. Jag tog sovmorgon, jobbade, lunchade med min kära, umgicks med Jonna och Elin, Gav Elin en efterlängtad massage, sen huxflux var vi på väg till Borlänge med Mor&Far.
Lämnade mina vinterdäck till Tota och gick en sväng på kupolen. Bytte en av mina presenter, köpte ett ljus, en skjorta och ett par skor. Underbart! Sen hem för en dusch, tände massor av ljus och sjönk ner i Soffan och såg på Greys Anatomy och hade en trevlig pratstund med E.

Nu idag är det jobb och promenad som står på schemat. Lunch också såklart!

Kort på det inköpta kommer :)

Kom ävenpå imorse att snart drar jag till Vimmerby också. Ska bli så sjukt skönt att komma dit! Mys!

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0