Vad ska du göra i framtiden?

Jag hatar inte den frågan, men jag älskar den heller inte.
Jag blir väldigt obekväm när den kommer upp.

Om någon hade rågat mig det för ungefär fem år sen hade jag sagt att jag skulle flytta till USA och jobba som aupair i ett halvår/år ungefär.
Jag hade bestämt mig för det. Jag vet inte varför det inte blev så. Jag började jobba och kände hur skönt det var att bara vara, bo hemma och ha egna pengar. Så fortsatte det så. Sen utbildade jag mig till massör också och sen har jag bara funderat hela tiden på vad vill jag göra.
Resa. Plugga ekonomi. Skaffa hus. Flytta från Vansbro. Bli kvitt mina rädslor. Leva livet.

Jag kan fortsätta i all evighet med vad jag vill göra. Men jag slutar för annars deppar jag säkert ihop totalt och inser att allt man vill hinner man inte.

Jag byter jobb från 1 November. UNDERBART!
Innan dess då?
Då ska allt ställas iordning, det ska bli fint hemma, förrådet ska få sej en genomkörare och jag ska bli mer positiv.

Om en och en halvtimme lyfter dom med flyget mot Sidney, vilken lycka!
Snart ska jag göra samma sak!

Puss
/Emma



Jag fullkomligt älskar den här bilden!
Tror inte man kan göra annat heller så :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Gör en lista på bra och roliga saker du gjort! Du blir säkert förvånad att den innehåller så pass mycket! LAVVO!

2011-10-10 @ 18:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0