Vimmerby

Mys, alv, glögg, levande ljus.

Jag skulle egentligen bara behöva skriva detta, eftersom det är precis så härligt.
Idag gick vi på ALV och höstmarknad, hittade lite mys till hemmet, till mig själv och glögg till oss båda där hemma.
På vägen hit gick jag och mamma runt IKEA på ungefär 40 minuter, tyvärr. Man hade velat hitta mer och blivit mer inspirerad, men jag vet att hae jag gjort det hade jag fått ångest nu för jag hade förmodligen handlat mer än jag haft råd med.

Igår blev det tacos och vin. Somnade hyffsat tidigt. Idag var det uppstigning och massage stod på schemat.
Nu tänder vi ljus i hela Vibotorpet och myser till det. Senare blir det kycklingsallad.
Imorgon är det mssage, städning och bio soms tår på schemat. Måndag ska jag åka hemåt.
Tisdag börjar mitt nya jobb. Härliga vecka!

Nu, sms och mys!

Kärlek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0